Casa do Concello

Servizo de Recollida de Lixo

O Servizo de Recollida de Lixo extendese a todo o municipio, existindo recollida selectiva nas parroquias de Becerreá e Guilfrei.

Consellos Redución na produción de RU en orixe

Contenedores do Concello, na totalidade dos núcleos do mesmo e periodicidade da súa recollida.

COLECTOR AMARELO: nel deberás depositar so envases de tres tipos: envases de plástico (por exemplo botellas de refrescos, de auga mineral, de deterxentes, de suavizantes, bolsas de comercios, bandexas de cortiza branca, tarrinas de iogur...), envases metálicos (latas e botes de refrescos, de cervexa, de conservas, bandexas de aluminio, ...) e envases tipo brik (de leite, zumes, sopas..., e doutros alimentos como azucar, legumes...).

IGLÚ VERDE: este colector está destinado só a envases de vidro (botellas de viño, de cava, licores, etc., frascos de perfumes e tarros de vidro para conservas, marmeladas, etc.).

COLECTOR AZUL: deposita aquí os envases de cartón ben encartados (todo tipo de caixas de cartón, por exemplo a dos cereais do almorzo, de galletas, de zapatos, de comidas precocinadas conxeladas, bolsas de papel, etc.) e o papel de envolver, follas, periódicos, revistas, cadernos, etc.

Lembrar Relación contenedor - producto

Contenedor amarelo

Contenedor azul

Iglú verde

Punto limpo

Envases plásticos e latas

Papel e cartón

Vidrio

Outros productos

Máis información:

-Sistema de Información de Residuos de Galicia.

-Ecoembes.

Puntos de recollida de plásticos de silos en:

- Cruce Estrada de Tucende- Bullán.

-Fontarón (Xunto depósito de sal).

-Estrada N-VI punto kilométrico 463,200 (en frente do Restaurante Fonte da Saúde).

-Neira de Rei (San Pedro, o lado da Autovía A6 entrando pola fonte).

CASA DO CONCELLO