Casa do Concello

[files/ESCUDO_Agrupacin_de_Voluntarios_de_Proteccin_Civil_prot_civil_BECERREA_BUENAAAAAAA.bmp]
Agrupación de Voluntarios de Protección Civil

Dende o ano 1994 o Concello de Becerreá, conta cunha Agrupación de Voluntarios de Protección Civil que consta actualmente de 24 membros e está inscrita no Rexistro de Protección Civil da Comunidade Autónoma de Galicia no folio 68 e co número 68. Esta Agrupación está operativa as 24 horas.

A agrupación de voluntarios de Protección civil de Becerreá ten como principal obxectivo, garantir a seguridade e benestar, de todas as persoas é bens materiais nas emerxencias que, lóxicamente, acontezan no seu radio de acción.

Esta formación de voluntarios xunto co Grupo Municipal de Intervención "GRUMIR" forma parte do organigrama de seguridade cidadá do Concello de Becerreá, colaborando activamente co Concello e coa Garda Civil.

Fotos.

DOCUMENTOS:

-PLAN DE ACTUACIÓN DE PROTECCIÓN CIVIL ANTE O RISCO SÍSMICO NA PROVINCIA DE LUGO

-PLATERGA (PLAN TERRITORIAL DE PROTECCIÓN CIVIL DA COMUNIDADE AUTÓNOMA DE GALICIA)

-INCENDIOS FORESTAIS

-INCENDIOS URBANOS